STRESS – SPINAL – ORGAN

hr

GODE RÅD

For meget og forkert kost og for lidt motion, er for manges vedkommende årsagen til vores tid livsstilssygdomme.

Her er nogle gode råd, som du kan forsøge dig med. Lav en livsstilsændring for at undgå sygdomme eller for at få din krop i balance.
  1. Spis økologisk. For dyrenes, miljøet og for din skyld.
  2. Spis mere basisk mad. Spis meget mindre kød og meget mere grønt. Kød er syre/ grønt er basisk.
  3. Spis langsomt og tyg maden grundigt.
  4. Begræns eller undgå sukker, mælk og hvede, hvide ris og pasta.
  5. Undgå margarine og forarbejdede smørprodukter. Brug rigtig økologisk smør.
  6. Hvis det er nødvendigt at stege maden, så brug olivenolie og smør eller kokosolie til at stege i. Det må ikke brankes.
  7. Begræns indtag af kaffe og sort te. Skift ud med urtete. Det smager faktisk godt.
  8. Lav friskpressede grøntsags- og frugtjuicer eller smoothies. Det er en god måde, at få mere grønt på. Brug gode olier. Livets olie eller Udos Choice. De må aldrig opvarmes og hæld det først i din smoothies, når den er blendet.
  9. Drik vand. Reglen er 30 ml vand/ pr kg kropsvægt fordelt over dagen og helst uden for måltiderne. Det er en god ide, at starte dagen med et stort glas vand. Du kan tilsætte lidt citron, ingefær, agurk eller friske urter, hvis det skal være lidt festligt. Det må ikke være for koldt. En god ide er, at have en glaskande stående fremme, eller en flaske med på farten. Den skal helstvære af glas eller stål, for at undgå plastik. Læs her om basisk vand fra Chanson.
  10. Begræns og beskyt dig mod stråler fra telefoner, computere osv. Undgå helt mikroovn.
  11. Spis kosttilskud tilpasset dig og dine behov.
  12. Motion er vigtigt! 30 minutter daglig. Det skal og bør være sjov og hyggeligt. Gå f.eks. til dans eller frisk gåtur med hunden. (puls skal op på 130)
  13. Frisk luft og dybe vejrtrækninger er også vigtig, for at få iltet kroppen.
  14. En god nats søvn i mørkt rum. Her renser kroppen. Hold tlf, tablets og computere ude af rummet. Sluk for wifi, hvis muligt.
  15. Sluk for tv, hvis der ikke bliver vist noget rart og positivt.
  16. Meditation
  17. Det må aldrig blive irriterende eller ’surt’ at leve sundt. Det skal samtidig være sjovt. Ha en positiv tankegang!
  18. Bliv aldrig fanatisk!
  19. Livsglæde er den stærkeste medicin❤ Lav en øvelse, hvor du forestiller dig du har spist et frø. Et lykkefrø, der spirer indeni dig og forgrener sig ud i din krop. Den spreder lykke og glæde til alle dine celler. Du kan også se det som glade smileys, der smitter hinanden og bobler løs inde i dig. En god øvelse. VÆR GLAD OG POSITIV OG TAKNEMMELIG.
  20. Bestil tid til en releaseterapi- Forebyg før der kommer skader.
Alt dette skal være i balance. Alt hvad du indtager af mad, drikke, oplevelser, motion og søvn. Alt hvad du laver fysisk og psykisk. Alt hænger sammen og arbejder sammen. Til en krop i balance- sundhed-velvære.

RELEASE TERAPI

En gave til din krop og sind

RELEASE TERAPI

En utrolig effektiv behandling! – en gave til din krop og sind.

SPINAL RELEASE

  • Har du ondt?
  • I ryg
  • I nakke
  • I skuldre
  • I hovedet
    -eller andre steder i kroppen, så lad mig hjælpe dig.

Smerter i kroppen skyldes ofte overspændte, tilsyrede muskler og bindevæv. De klemmer på nerverne og giver smerter.

Årsagen kan eksempelvis være en forkert kropsholdning, hvorved vores krop belastes unaturligt og som giver forskellige gener.

I Spinal Release arbejder jeg specifikt med de muskler, sener og bindevæv, der er overbelastede og frigør dem med blide tryk. Så bliver der igen plads til nerver og knogler. Skelettet vil rette sig op, når musklerne frigøres.

Har du smerter, så er Spinal Release en behandling, der er værd at prøve. Kom og få løsnet op og samtidig få gode råd til din kropsholdning, så du slipper for fremtidige gener.

RELEASE TERAPI

Behandlingerne kan med fordel kombineres afhængig af dine behov og varer ca. 50 min.

BOOK EN TID – KLIK HER